steeph

Alla inlägg under november 2011

<3

Av Stephanie Nicander - 22 november 2011 20:39

Nej nu får jag väl slänga in ett inlägg, den dära appen som skulle komma under oktober månad lyser med sin frånvaro ;) Får kanske mejla o efterlysa? :P


Just nu känns allt så himla underbart, sakta men säkert börjar saker o ting falla på sin plats och jag kan inte vara annat än lycklig. Flyttar snart till en mysig marklägenhet med egen liten täppa, carport o hörnlägenhet, kunde inte önska oss något bättre just nu. Är mamma till världens mest underbara lilla son, kunde aldrig ens ana att man kunde känns ett uns av denna kärlek som man känner till den lilla underbara varelsen. Om man skulle kunnat älska något så hjärtat brast, då hade det brustit både för längesen och 1000 miljoner gånger! Men samtidigt har man aldrig varit fylld av så mycket oro som man är nu, man vill ju ALDRIG att något dåligt ska hända sitt lilla hjärta, man vill skydda det ifrån allt det onda som finns här i världen och skulle man kunna så hade man nog lindat in honom i en gosig filt och bara hållt om hårt och för alltid (men det vet man ju att det inte går), allt för att skydda sin lilla varelse! Haha, ja det är många tankar som snurrar i ens huvud nu sen man fick barn, man skulle kunna fundera sig själv fördärvad över allt ;P Det är nog tur att man inte kan se fram i tiden, allt "ont" som kommer att drabba.. Får bara hoppas att man blir en bra förälder som kan vägleda sitt barn i framtiden genom alla svårigheter :)

Sen får jag ju inte glömma min underbara pojkvän/sambo/far till mitt barn! :D Vad skulle jag göra utan dig hjärtat?! <3

Och alla underbara vänner, både "gamla" och nya.. Ni är guld värda <3


I love my life, just the way it is :D


 


Vad har hänt det senaste då? Tja, det mesta har väl handlat om flytt och liknande.. Sen har förkylningar o feber drabbat oss, dryg förkylning som varade hur länge som helst tycker jag! NU äntligen verkar det som att Amadeus är i princip helt återställd, så imorrn blir det babysim o babycafé! :D Ska bli skönt o bada nu när det börjar bli lite kyligare ute. 

Har tänkt ofta det senaste "detta ska jag blogga om nästa gång" men nu när jag sitter här så känns det som att man glömt allt det :P HAHA, men klockan börjar nu närma sig 21 och det innebär DH ! Yeay! Älska tisdagar o onsdagar vilket innebär härliga TV kvällar o program :P


Hoppas ni har en fortsatt mysig kväll o natt allesammans för det ska jag ha! :)) <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards