steeph

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2011

Längesen..

Av Stephanie Nicander - 13 oktober 2011 20:32

Japp, nu har jag varit lite smått slarvig på att uppdatera igen! Shame on me.. Hehe :P 

Vad har hänt det senaste då? 

Lite kortfattat så kan jag väl berätta att Amadeus kryper, har lite speciell "stil", men han kryper o det går framåt - fort :) Nu börjar man förstå hur "obarnvänligt" man har det hemma, ALLT är ju roligt att dra i, sladdar, dukar, blommor m.m Så det gäller att vara med o ha koll :) 


Sen har han börjat med att man ska gå o hålla han i händerna, gör dock lite ont i ryggen att gå o böja sig på det viset efter ett tag, så får hoppas att han inte kommer tycka det e så roligt länge till. Och det gäller att hålla ordentligt i hans händer för han tror nog att han kan gå själv, stannar man till minsta lilla så fortsätter han att gå utan att bry sig om han ramlar eller ej :P En liten orädd herre...


Maten går det framåt med, gröten slinker ner (nästan) utan problem nu, dock går det inte lika bra med puréerna.. Kom fram till att jag fick sluta kämpa med min egen mat och köpa färdig burk puré istället :/ Inte så roligt men vad ska man göra? Det går ju ner så det är huvudsaken :) Känns lite tråkigt bara, när man så gärna vill göra det själv. Provade det mesta och olika rätter, men inget sm passade lille plutten... Så ska pausa nu i ett par veckor o sen ge mig på det igen och hoppas på att det går bättre då! :))


Tror att det är tänder på gång också, han har helt plötsligt börjat sagla när han biter på saker vilket han inte har gjort innan plus att han har blivit lite oroligare de senaste nätterna..


Nu ska jag sätta på en film och spela lite wordfeud innan Älsk kommer hem :))

Vill att det ska bli morgondagen NU!! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephanie Nicander - 1 december 2011 13:34

1:e december idag, vart tar tiden vägen!? Panik! Har nästan alla julklappar färdiga nu ialf så det är ju alltid något, men denna flytten känns som en evighets grej.. Hur mkt grejer kan man samla på sig egentligen? O hur mkt man än packar o packar så ...

<3

Av Stephanie Nicander - 22 november 2011 20:39


Nej nu får jag väl slänga in ett inlägg, den dära appen som skulle komma under oktober månad lyser med sin frånvaro ;) Får kanske mejla o efterlysa? :P   Just nu känns allt så himla underbart, sakta men säkert börjar saker o ting falla på sin pla...

Av Stephanie Nicander - 27 oktober 2011 21:40

Jaha då var det Amadeus tur att bli förkyld.. Började inatt vid 2-tiden av att han vaknade av att han inte kunde andas ordentligt, var dock lite extra gnällig igår kväll också.. Provade med nässugen men han blir ju totalt vansinnig när man försöker a...

Av Stephanie Nicander - 26 oktober 2011 14:40

I förmiddags blev det babysim, Emil badade istället för mig men det e mysigt att bara titta på ibland också. Då kan man se hur mycket de små verkligen tycker om att vara i vatten, underbart. Märkte att jag flera ggr stod där vid poolkanten och sjönk ...

Av Stephanie Nicander - 25 oktober 2011 13:55

Ja då har man gått med feber o ont i halsen nu i typ 4 dagar från o till, idag känns det äääntligen som det börjar släppa helt! Ur skumt har det varit, har kunnat känna mig "bra" perioder under dagen o sen varit helt kass lika snabbt igen.. Tufft har...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards