steeph

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Stephanie Nicander - 26 oktober 2011 14:40

I förmiddags blev det babysim, Emil badade istället för mig men det e mysigt att bara titta på ibland också. Då kan man se hur mycket de små verkligen tycker om att vara i vatten, underbart. Märkte att jag flera ggr stod där vid poolkanten och sjönk in i mina egna tankar om hur underbart allt är, vilket fint liv vi har skapat :) Det är ju helt enkelt så underbart alltihopa! Och vad är vackrare än att stå o kolla på ett leende o nöjt barn? Att man kan älska något så mycket, det hade man aldrig kunnat ana innan. Mina två hjärtan betyder mest <3



Och nu är lägenheten uppsagd! Så egentligen kan vi kalla oss hemlösa nu ? Haha, vi har ju inte fått avtalet för den nya lägenheten än eftersom det ska bli klart först om det blir flytt den 15:e dec eller den 1:e jan.. Därför är vi lite hemlösa tills det e klart x)


Är lite slarvig med att lägga upp bilder här märker jag, det beror nog på att de flesta foton tas på mobilen nu (känner mig lite slarvig) och tömmer inte den så ofta.. Men så fort de får klart appen till bloggen så tror jag att det kommer bli lite lättare och fler foton kommer dyka upp här! :P 


Vi hoppade över babycaféet idag, märkte att Amadeus var lite extra gnällig och trött efter simmet plus att jag tror han har nån liten förkylning i kroppen.. Hoppas verkligen att han slipper den dumma febern ialf! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards