steeph

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Stephanie Nicander - 4 oktober 2011 13:32

Nu går det undan i rasande fart! Igår när jag stod o diska, satt Amadeus på golvet brevid / bakom mig o lekte med kastruller o lite annat skoj som han brukar göra, och rätt som det var när jag kollade på honom så hade han dragit sig bort mot våra tom backar och där STOD han upp! Och paff som jag blev så kastade jag mig ner på golvet för att ta honom (trodde att han skulle trilla) men han stod kvar o log emot mig :) Hann få ett foto också :)) Men det är på mobilen så jag lägger in det sen :P Haha, så nu ålar/drar han sig fram på magen, vill inte riktigt krypa men det går framåt ändå :P och så reser han sig på allt nu, så man får vara lite på sin vakt extra mkt nu :) hihi. O sen ääälskar han att gå runt (inte själv) när man håller han i händerna så går det undan, och ibland i gå stolen, men det e lite dumt eftersom vi har rätt så höga dörr lister.. 


Idag har vi varit en sväng på jobbet o hälsat på, roligt att träffa dom igen, var ett tag sen :) Lämnade mina betyg också till chefen så det blir lite löneförhöjning till sen när man ska börja jobba :P

Ikväll ska vi gå på barnloppis i församlingshemmet här i stan, ska bli skoj o se om man hittar nåt :) Verkar bli rätt många folk också, kul! =D


Nej, om jag ska gå och börja på lasagnen till när Älsk slutar jobba! :)) 


Hoppas hoppas hoppas!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards