steeph

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Stephanie Nicander - 2 augusti 2011 22:21

Åååh vilka två härliga dagar det har varit, helt underbart! Jag mår som en prinsessa nu igen, man känner sig ju hur pigg som helst :)) Har nästan glömt de gråa o trista dagarna som va innan..

Dessa två dagar har mestadels tillbringats ute, vi har bl.a varit på Tobisviksbadet, underbart skönt kan jag säga! Och mkt lättare än jag trott att ha med Amadeus, han ligger så snällt i sitt strandtält o myser o leker med leksakerna. Fast man får turas om att sitta där med honom emellanåt, för han vill ju helst sitta nuförtiden o man vågar inte riktigt lämna honom själv då.. Rätt som det är slänger han sig bakåt.. Ett stort plus är att han älskar att bada, han plaskar för fullt o slänger med sina små ben i vattnet, dock vågar man inte bada så långa stunder i taget med honom för det är rätt kallt i vattnet o för solens starka strålar.. Men de små stunderna är mysiga :)

Annat vi gjort är spelat "Rövad" (fotboll), fast jag o Amadeus kollade på pojkarna när dom spelade :P Idag efter vi varit o bada var vi o hälsa på Amadeus Farfar Kent o Denice också en sväng, satt o drack kaffe i deras trädgård - underbart skönt!

Ja, nu vill man verkligen stanna upp tiden för en stund för just nu är det alldeles underbart!


På Tobis idag :

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards