steeph

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Stephanie Nicander - 31 augusti 2011 15:59

Sådär, då har dagarna sprungit iväg i rasande fart IGEN ! Glömmer helt att uppdatera mig här ju... Ska försöka bli bättre ;) 

Nu börjar man känna att vardagen sakta kommer tillbaka smygande, fått in lite rutiner igen efter semester tid osv. Idag startade de babycaféet efter sommaruppehållet, lika mysigt som i våras och ett stort plus att träffa alla igen och se förändringar och speciellt förändringarna hos Amadeus - nu sitter han ju med på ett annat sätt än innan, då låg han ju mest och tittade bara :) Även några nya ansikten vilket är super skojjigt ! :)) Amadeus (och jag) var lite trött bara eftersom vi även var på första baby simmet i förmiddags, synd att det ska inträffa samma dag! Men vi ska nog klara upp det ändå, det gick ju bra idag :P 

Super mysigt med babysimmet ! Kan rekommendera det till alla (som vill), det var så härligt och man märkte hur mkt de små uppskattade det :) Så det ska bli kul att fortsätta med det.. 


Lite foto ifrån babysim :

         


Det går super bra med smakportionerna också, just nu är det broccoli som gäller och det älskar han :) Ska igång o koka mer nu i dagarna, men har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ta då, om vi ska börja blanda lite olika nu eller prova nåt helt nytt.. Vi får se vad det blir :)


Vi har även lånat en gåstol nu, för vi började märka så smått att han blir lite frustrerad nu över att han inte kan komma någonstans. Och det är faktiskt skönt, tog ett par ggr sen lärde han sig hur man tar sig fram, så nu går han runt här hemma o vill jaga katterna :P hehe.. Man börjar ju bli lite smått sliten i armar o axlar efter allt "jag vill stå och/eller hoppa" hela tiden, så skönt med lite avlastning lite korta stunder :)

I helgen blev det även att vi handla en hoppgunga, har bara provat den ett par ggr ännu men då har han älskat den, så gulligt det ser ut när han står o hoppar i den :) Så liten.. :P


Nej nu får jag gå  rädda mina blommor här för han är i farten här med gå stolen :P

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards