steeph

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2011

Feber... och ARG!

Av Stephanie Nicander - 17 augusti 2011 13:46

Som resultat ifrån vaccinationen igår så har Amadeus fått feber idag, inte farlig feber, mätte 38,3 grader imorse, men tycker ändå så synd om honom.. :( Så idag är han en liten gnällis, men det får han lov att vara.. Vi får hoppas det går över till imorn när vi ska på föräldragrupp, men det tror jag :) 


Måste bara säga att jag e arg! Hur vidriga får ungdomar lov att vara egentligen!? Jag o Emil satt uppe en lite längre stund igår, så hör jag att det springer lite folk utanför vår lgh. Jag går ut på balkongen o kollar lite vad det är för några o ser 3 st killar ute på Simislunds skolans parkering.. Med en gång fick jag en obehagskänsla när jag ser att de börjar titta sig omkring o sen går mot vår grannes bil (enda bilen), jag ser att de ställer sig på var sin sida om bilen vid dörrarna och börjar greja med något som man inte riktigt såg, medan en står o kollar så ingen kom.. Kallade ut Emil för jag blev så chockad, sen förstår vi att dom står o pissar på dörrhandtagen!! Så vi börjar ropa "det är väl inte er bil??" m.m o då sprang de iväg... ÖÖÖRK!!! Jag blev så oerhört arg för då förstår jag att det antagligen är samma killar som bajsa på vår bil!! Så sjukt alltså, jag förstår inte det roliga med detta?????

Fick sen leta upp vår grannes nummer o skicka till henne vad som hänt, för usch om hon hade tagit på handtagen! :S

Har pratat med henne idag om det, och då berätta hon även att de hade pissat på ALLA 4 dörrar plus kletat på bajs på motorhuven! Så antagligen har dom kommit tillbaka eller så hann vi bara se detta... FY FAN säger jag bara, finns inga ord som kan beskriva hur vidrigt påhitt detta är dom håller på med!! 


Hoppas verkligen nån kommer på vilka det är som gör detta! Och undrar hur många fler bilar de gör sånt på egentligen?? Folk får nog börja se upp innan de rör handtagen på sina bilar..........

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephanie Nicander - 1 december 2011 13:34

1:e december idag, vart tar tiden vägen!? Panik! Har nästan alla julklappar färdiga nu ialf så det är ju alltid något, men denna flytten känns som en evighets grej.. Hur mkt grejer kan man samla på sig egentligen? O hur mkt man än packar o packar så ...

<3

Av Stephanie Nicander - 22 november 2011 20:39


Nej nu får jag väl slänga in ett inlägg, den dära appen som skulle komma under oktober månad lyser med sin frånvaro ;) Får kanske mejla o efterlysa? :P   Just nu känns allt så himla underbart, sakta men säkert börjar saker o ting falla på sin pla...

Av Stephanie Nicander - 27 oktober 2011 21:40

Jaha då var det Amadeus tur att bli förkyld.. Började inatt vid 2-tiden av att han vaknade av att han inte kunde andas ordentligt, var dock lite extra gnällig igår kväll också.. Provade med nässugen men han blir ju totalt vansinnig när man försöker a...

Av Stephanie Nicander - 26 oktober 2011 14:40

I förmiddags blev det babysim, Emil badade istället för mig men det e mysigt att bara titta på ibland också. Då kan man se hur mycket de små verkligen tycker om att vara i vatten, underbart. Märkte att jag flera ggr stod där vid poolkanten och sjönk ...

Av Stephanie Nicander - 25 oktober 2011 13:55

Ja då har man gått med feber o ont i halsen nu i typ 4 dagar från o till, idag känns det äääntligen som det börjar släppa helt! Ur skumt har det varit, har kunnat känna mig "bra" perioder under dagen o sen varit helt kass lika snabbt igen.. Tufft har...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards