steeph

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Stephanie Nicander - 13 juni 2011 11:55

Hmm, det är nog inte meningen att jag ska spela bingolotto, vinner ju ALDRIG! Nu vann Emil igår också, iofs bara 100kr, men ändå! Pengarna tillbaka ialf :) Johan vinner ju typ alltid annars så det va ju kul att Emil fick vinna lite igår. Hmm, jag vill också vinna!! Men undrar egentligen hur stor chansen är att man ska vinna? Det finns säkert inte många vinstlotter tror jag, inte här nere ialf, tycker alla som ringer in bor längre upp. Ska man behöva köpa lotter längre upp i landet då för att vinna tro? Kanske bättre tur :P Ska be någon som bor lite längre upp o köpa lotter till mig o sen skicka ner, HAHA! Neej, skämt åsido.. Men blir faktiskt lite sur när jag inte kan vinna EN enda gång.... :(


Haha ni tycker säkert att vi är värsta pensionärerna som sitter o spelar Bingolotto, men vi tycker faktiskt att det e rätt så kul. Man gör ju inte mkt annars på söndagarna, blir oftast något gott att äta och bingolotto spelande sen oftast en film efteråt :) En trevlig söndagkväll, att leka pensionärer! ;D Hhahaha! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards