steeph

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Stephanie Nicander - 18 juni 2011 17:36

Hmm, undrar om jag någon gång i framtiden kommer lära mig att lägga mig ner och vila mitt på dagen? Just nu ligger båda mina pojkar och snarkar medans jag sitter här.. E det bara envisheten jag ska trotsa tro? Jag är ju egentligen trött.. Men det är faktiskt svårt att lägga sig ner och slappna av! Antingen går tankarna runt i huvudet om allt möjligt som ska göras m.m eller så har lillplutten sovit en stund redan så man vet att han KANSKE snart vaknar ändå, fast ibland slutar det med att man ligger o väntar en bra stund innan han vaknar :P Hehe.. Och snacka inte om alla MÅSTEN man tycker att man har, som man vill passa på att göra när han sover, och när de är gjorda så tänker man att - NU, nu ska jag lägga mig ner en liten stund, o vad händer då? Jo, då vaknar han :P haha.. 


På tal om det så börjar Amadeus skruva lite på sig nu ;) HA en trevlig lördags kväll !! =D

Av Stephanie Nicander - 18 juni 2011 10:20

Jahopp, då var det lördag.. Emil jobbar till 3 idag, så sitter o funderar över vad vi ska hitta på tills dess. Vädret är ju inte det roligaste idag så en långpromenad blir det inte i nuläget ialf. Aja, vi sysselsätter oss nog :P 

Såg filmen "Priest" igår, den kan jag faktiskt rekommendera! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards