steeph

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Stephanie Nicander - 27 juni 2011 12:29

Denna helgen har bara sprungit iväg! På midsommarafton var vi först hos Kent & Denice (Amadeus Farfar o extra Farmor), åt gott o hade trevligt. Senare på eftermiddag/kväll var vi hemma hos oss, grillade o hade trevligt plus lite Kinect spelande :) En mkt lyckad dag! 

I lördags skulle Emil ut o svira själv för första ggn sen Amadeus föddes (Kulla), så jag o Amadeus hade myskväll hemma. Blev ett litet besök hos Mamma (Mormor) o åt en bit pizza, men sen hem o nanna kudden.. 

Igår åkte vi en sväng till Bo Ohlsson för att köpa lite plast grejer inför dopet, men blev inte mkt av det (HAHA), blev dukar, tallrikar o glas.. Annars blev det massa annat, bl.a 2 nya spel till Kinect - ZUMBA o ett sportspel med massa olika i. Sportspelet testa vi igår och fyyy faaasen vad jobbigt det var!! Vi blev svettiga kan jag säga haha, men roligt var det! Så nu ska jag snart prova på Zumba också :P Det får jag nog testa själv när lillen sover, för Emil blir nog svår övertalad ;)

Idag blir det lugnt, ska besiktiga bilen 15.20 och jag hoppas verkligen att den går igenom!! Usch, hatar att göra det, man står där o glor o väntar och väntar på beskedet hur det gick :S Men vi får väl hoppas på det bästa!


               

   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards