steeph

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Stephanie Nicander - 10 maj 2011 14:07

Idag fick Amadeus följa med mig till skolan när jag skulle skriva mitt Geriatrik prov, det gick väl sådär men huvudsaken är att jag blir godkänd nu det sista så e jag nöjd.. Lite svårt var det att koncentrera sig med han i sin famn samtidigt, men när vår lärare hade gjort sitt så knyckte hon honom :P Hon är själv småbarnsförälder så hon tyckte det var super mysigt :) Blir jag godkänd i detta så är det bara ett prov till om 2 veckor i Demens sen är vi utbildade! =D Yeaay! Svettigt var det ialf att gå till och från skolan, det är en ganska bra bit men känns bra att röra på sitt fläsk lite! =D Sen vill man ju inte plocka av sig för mkt heller när man är ute eftersom vi precis har varit förkylda och vill verkligen inte få mjölkstockning eller nåt sånt skit...


Det var jätte trevligt igår när vi var på efterträffen, kul att se allihopa :) 


Just nu sitter hjärtat i sin nya babysitter och tittar :) Super fin! Blev uuur nöjd :) Och det verkar som att Amadeus trivs med att sitta uppe lite istället för att ligga hela tiden :P 

Nu ska jag sortera tvätt, börjar tvätta nu strax.. Verkligen välbehövt denna ggn för det har blivit mkt byte av body´s .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards