steeph

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Stephanie Nicander - 15 maj 2011 13:24

Sådär, har fått lite hjälp av Emil nu o fixa till en header :) Kanske lite mer ändring men blev mkt bättre o lite roligare nu :P

Vad tycks? Nån åsikt eller nåt tips kanske för att kunna göra sidan bättre? :)

Av Stephanie Nicander - 15 maj 2011 09:14

Ja, då var det söndag igen! Helgen snart slut... 

Igår körde vi en sväng till Svärmor i Hammenhög o snacka lite :)

Vi skulle gå ut o spela lite boll när Tristan va här igår, men det vara i cirka tjugo min, dels hade det blivit rysligt kallt o sen börja det ösa ner helt plötsligt.. skumt väder. På kvällen va Robin o Carro här och kolla på Eurovision, men shit vilket värdelöst år! Vilka kassa låtar, det var ju pinsamt nästan.. Men det gick ju bättre för Sverige än vad det gjort tidigare år ialf! Dock så tyckte jag nästan att vi skulle ha vunnit detta året, visst att jag inte är så glad för han Saade, men med realistiskt tänkande så är det faktiskt en bra Eurovision låt! Den liksom sätter sig..


Just nu ligger jag och lille hjärtat i soffan o myser,  stora hjärtat ligger fortfarande i sängen och har lite sovmorgon inför sin kommande arbetsvecka :) Sen  får vi se vad det blir utav denna dagen :)


       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards