steeph

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Stephanie Nicander - 19 maj 2011 19:16

Det känns väldigt konstigt just nu.. Emil och Johan tog Amadeus i vagnen för att gå ner till affären och handla nåt gott att tugga på ikväll så jag sitter här hemma nu, helt själv! Jag vet knappt vad jag ska göra, för det känns lite ovant.. Hehe. Men jag får väl passa på och ta upp min skolebok och läsa lite inför provet på tisdag. Sista provet (Om inga kompletteringar behövs göras) !! Herrejisses, sen e det klart, vi är utbildade undersköterskor! =D Yeay!!! Utbildningen som skulle tagit 2 år tog oss 1 år och cirka 3 månader, shit vad vi e duktiga alltså!! =D haha.. Lite credit får vi ha faktiskt ;)


Nej om jag ska sluta yra här och plocka upp böckerna innan dom kommer tillbaka :P

Av Stephanie Nicander - 19 maj 2011 15:21

Amadeus har varit en liten sju sovare på mornarna denna vecka, vi har legat kvar och halv sovit ända till halv 10-10 ;) Härligt att ligga o mysa. Och om ni tror att jag tvingar honom att ligga kvar så länge i sängen så e det INTE så.. ;P Han tycker lika mkt om som jag att ligga och mysa, speciellt att ligga på min mage/bröstet. Skulle kunna ligga så hela tiden, men då hade det ju inte blivit så mkt gjort om dagarna :P Men det är ju inte precis så att man sover tungt sen man blivit mamma, nej, man vaknar och somnar om, vaknar och somnar om.. 

Idag fick vi ett kärt besök av söta Maddis, och som alltid blev det en massa kaffe och massa prat ;) Va ju ett tag sen vi sågs nu.. 


Nej, nu kallar tvätten!! Alltid lika skoj ;P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards