steeph

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Stephanie Nicander - 22 maj 2011 18:04

Ja då var denna helgen snart slut, har varit full rulle samtidigt som den har varit en lugn o skön. Vi har inte varit hemma så mkt därför har det inte blivit något uppdaterat här..

Igår körde jag och Amadeus och hälsa på hans gamla Mormor Birgit medan Emil var och kolla på fotboll (går riktigt bra för Hammenhögs Herrar!). Efter det blev det en sväng upp till Sälshög för att lämna av Svärmor Birgitta, stanna där en stund och snacka också =) Tillbaka till Hammenhög igen för att köra och hälsa på Amadeus blivande Gudfar Andreas, mkt trevligt med lite kaffe o så. 

Idag blev det lite snurrigt (haha), jag fick för mig att det var mors dag så vi for iväg i ilande fart och köpte blommor.. Men efteråt slog det mig att det bara var den 22:e idag, alltså hinner vi med en helg till denna månaden! (Pinsamt läge hade det varit) Men men, jag får väl skylla på amningen??! Jag har liksom läst att man blir glömsk av att amma, så jag kör stenhårt på det! ;P Jag har ju blivit mer förvirrad än vanligt så något måste det ligga i det xD . 

Så i all förvirring och lite halvt stressade for vi till Hammenhög och gav Emils mamma blommorna :P Hon fick en extra mors dag idag =)

Blev en tripp till Bo Ohlsson i eftermiddags, köpte lite smått o gott.. Bra och ha grejer ;P

Nu har Hjärtat somnat till lite på soffan och jag sitter o väntar på Emil o Johan som ska komma med kinamat alledeles strax! (min favvomat) MUMS! Har tyvärr varit lite dålig på att fota i helgen.. :/

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards