steeph

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Stephanie Nicander - 2 juli 2011 09:49

Usch vilket tradit väder det är idag!! Hoppas det lättar upp lite sen så man kan vara ute nåt litet ialf. Det va värre inatt, då var det riktigt busväder.. Tror klockan var cirka 3 när Amadeus börja skruva på sig så jag vakna o trodde han ville ha mat, men icke, så försökte få honom o somna om igen men det ville han inte heller riktigt. Provade med mat igen efter cirka en halvtimme o då gick det bra så han somna igen :) Men då hade ju jag blivit pigg o inte kunde somna om.. Hmm.. O PRECIS när jag höll på att somna så ringde vår hemtelefon - skyddat nr, VEM ringer hem till någon 04.06 med skyddat nr?! Läskigt tyckte jag så jag våga inte svara.. Så jag hoppas att det inte var något viktigt, isåfall förlåt! Men då tror jag att dom/den/det hade ringt igen eller till någon av våra mobiler :P Så istället för att somna om låg jag o lyssna på busvädret o grubbla lite irriterat över vem som hade ringt vid den tiden.. Haha, så har min natt varit, känner mig lite seg idag.. Men vädret gör ju inte det lättare att bli pigg precis!


Emil jobbar extra idag, så vi ska nog köra bort till Jeanette o Tyra en sväng sen, mys :)


Lite foto från minigolfen :


       

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards