steeph

Alla inlägg den 8 juli 2011

...

Av Stephanie Nicander - 8 juli 2011 21:05

Måste bara tillägga att efter jag hade tvättat mina 2 maskiner så upptäckte jag att den j*kla torktumlaren inte fungerade! Kan man bli mer glad då eller vaddå ? hmm.. så nu hänger alla våra små handdukar som är till Amadeus när han kräker/dreglar osv på tork lite överallt. Liiiite drygt om jag säger så... usch för denna dagen....

O är fortfarande deprimerad, men hoppas, hoppas!!!

Av Stephanie Nicander - 8 juli 2011 16:24

Usch nej, detta är nog inte min dag.. Hoppas verkligen denna helgen inte ska fortsätta såhär! Började med att vi fick hem erbjudande om en mark lgh här i Simrislund, perfekt tänkte jag och precis där vi skulle kunna tänka oss att bo. Så glad i hågen ringde jag till Simrishamnsbostäder o tacka Ja, men fick nästan dåliga nyheter med en gång :( Några som ligger precis före oss i kön hade också tackat Ja till visning och de verkade väldigt intresserade sa hon, så nästan 100% säkert att dom skulle ta den :/ Usch som jag sjönk ner med axlarna igen..... Vill verkligen flytta NU!!! Helst igår, e så lej på detta.... Men men.. får hoppas att det dyker upp något liknande snart eller att de kanske, kanske tackar nej! 

O inte nog med detta, när min tvätt tid skulle börja 15.00 idag - tror ni att jag kommer in i tvätt stugan?! NEJ!!! Den förbannade mackapären va helt svart, så där kunde jag stå o föra kolven hit o dit, upp o ner. Hrmf... Sen kom vaktmästaren o skulle försöka få ordning på det, men icke, då hade den jäkla displayen bränt sa dom efter ett bra tag så den får vara så.. Så de fick snällt öppna upp in till tvättstugan, så nu tvättar vi med öppna dörrar. Hmm, tur man bara hade två maskiner, tycker icke om detta.. men e tvungen att få undan det för sen i helgen har vi inte tid. 


Usch nej, detta har inte varit någon vidare dag idag än så länge.. Men ett plus är ialf att dopklänningen blev klar så den e hämtad nu :) Super fin blev den! =D

Vi får hoppas att fortsättningen utav dagen blir bättre :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards