steeph

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Stephanie Nicander - 12 juli 2011 22:22

Då blev det alltså stranden idag, och resultatet blev mkt bra! Uuur skönt var det! =D Så nu ska vi nog våga oss på det flera ggr, hade lite extra hjälp idag - Birgitta följde med och eftersom hon inte gillar sola så mkt så satt hon mest i tältet med Amadeus. Han njöt för fullt, låg o titta runt mkt o hade det mysigt :) Vi glömde ju hans "baddräkt" så han fick hålla sig där under, men var alldeles för kallt i vattnet för honom att känna ändå, knappt så man själv kunde vara i.. :S Så han fick inte känna med sina små fossingar idag inte.. :P 

Man känner sig inte så redo kroppsligt för stranden bara, ser ju inte ut som man gjorde förra sommaren precis ;P Haha.. Bikini som inte passar, magen har inte dragit ihopa sig ordentligt m.m Jag har ju inte precis brytt mig om att kolla efter någon ny bikini i år heller eftersom man inte känt sig så "beachig" xD Men men, man kan ju inte precis sitta inne o gömma sig hela sommaren heller, nej, nu ser jag faktiskt ut som jag gör helt enkelt och inte är det helt konstigt - man fick ju något ännu bättre (det bästa någonsin) än en bra kropp! Så den får vi ta tag i lite mer sen när amning o.s.v är slut :) hehe..

Lite foto sen idag :

          

Nu när vi har parasollet kan jag ligga ute på balkongen o leka :

 

Min nya stol som jag tycker om att sitta i :

   

Av Stephanie Nicander - 12 juli 2011 09:28

Idag blir det premiär för stranden! Har varit lite sådär om man ska våga eller ej med lillemannen.. Men nu har vi ju faktiskt köpt både strandtält och parasoll så man måste ju prova för att veta :) Och jag som ääälskar att ligga på stranden tycker att det ska bli såå spännande!! =D

Det blir antingen Borrby eller Kyhl´s strand för där kan man alltid hitta nåt ställe man kan ligga lite ifred o ifrån andra, just eftersom det är första gången :P hihi. 

Så nu ska jag bara äta upp frukosten sen blir det att packa kylväskan o allt annat =))

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards