steeph

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Stephanie Nicander - 28 juli 2011 14:41

Dessa 2 senaste dagarna har gått uuur fort! I förrgår var Jag, Emil, Amadeus o Johan på Ikea o handla massa små saker, bl.a plastsaker, nya sängkläder till både oss o Amadeus, ljus, ramar, fler tallrikar, leksaker o mkt annat.. Har kommit på att det e farligt att gå på Ikea, det blir alltid mkt, mkt mera än vad man hade tänkt från början, man plockar ju på sig saker var man än går förbi känns det som, haha :P

Igår hade vi (Jag, Emil, Amadeus, Birgitta, Elin, Emelie, Dennie, Emma, Wille o Walle) bestämt sen länge att vi skulle åka till Tosselilla om det blev fint väder, o vilken tur vi hade då? Blev ju uuur varmt o skönt igår, helt perfekt! Så det blev en lång o fartfylld dag och mkt lyckad! Förutom att Emil tappa sin sko nånstans där, så han fick gå barfota sen, haha =D

Efter dessa två händelserika dagar blev resultatet att jag va helt slut igår kväll.. Tur att man inte gör dessa grejer så ofta :P 


Idag var det meningen att vi skulle ner om till krämarmarknaden, men pga vädret fick det bli hemma dag istället och lika skönt e nog det :) Emil o Johan ska köra ner till affären snart  för att handla, sen blir det kanelbulls bakning! =D

MUMS!


Amadeus o Jag på Tosselilla igår :) Fler foto finns på fb..

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards