steeph

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Stephanie Nicander - 5 juli 2011 19:57

Ja då börjar man få ordning på allt känns det som, har varit i Ystad i f.m med Älsk o Amadeus för att hitta nåt o ha på mig till dopet. Hitta en klänning till mig o sen ett par vita linnebyxor o lila kortärmad skjorta till Amadeus, så det kändes skönt man har det klart :) Emil ska åka till Kristianstad på fredag o shoppa till honom o födelsedagspresent ( ! :P ) till mig, hihi :) Ska ringa o beställa smörgåstårtorna imorn, även ringa o efterlysa dopklänningen som skulle varit klar förra veckan enligt henne men har ännu inte hört något. Mest så det inte har hänt något eller så, då hade det varit lite panik!! Men hon hade mkt o göra nu innan semestern sa hon så det är säkert ingen fara :P Sen får vi väl inhandla det sista nu i dagarna.. 


Efter Ystad börja Emil jobba o jag o Amadeus stack till min moster Nonne, Jeanette o lilla Tyra. Gick ner en sväng på stan med dom, urhärligt väder! Sen gick vi tillbaka till Nonne o åt lite jordgubbar o drack kaffe, göttit :P Så det har varit en härlig dag idag! =D 



"Nöjd och glad efter lite massage, och ääälskar att ligga på magen en stund, TV´n är också intressant som han fick syn på i sista bilden" :)

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards